Logo en huisstijl
Uw identiteit
Het logo en de huisstijl dragen uw identiteit uit, ze zijn bepalend voor de eerste indruk. We beginnen niet zomaar in het wilde weg te tekenen, maar luisteren vooraf naar uw verhaal. Pas na brainstormen over de kernwaarden en de te volgen strategie, gaan we aan de slag. Kleuren en vormen moeten aansluiten bij uw uitstraling, een eventuele slagzin zegt in een handvol woorden waarvoor uw organisatie staat.
Huisstijl
De identiteit wordt best consequent uitgedragen: visitekaartjes, brochures, briefhoofden, kledij, ... Wij ontwerpen de huisstijl in het verlengde van uw logo. En als u net zo fanatiek bent als wij, krijgt u nog een stijlhandboek mee met de voorgeschreven kleuren en lettertypes. Zo kunt u de communicatie standaardiseren, wat de herkenbaarheid ten goede komt.
Een logo stap voor stap
Een miniem verschil in kleur of lijnenspel geeft meteen een andere uitstraling. Zou u hetzelfde logo kiezen als onze opdrachtgever?
Schets
De originele, goedgekeurde schets op papier. Mooi! Maar niet bruikbaar voor digitale doeleinden zoals belettering.

Digitale versie
De eerste digitale versie, van hand ingetekend met een digitale pen op een tekentablet.

Meer kleur
De vorige versie toont nog wat flets, dit is een probeersel met krachtigere kleuren.

Meer diepte
Omdat de blaadjes nog wat vlak leken, is het groen eveneens van een dégradé voorzien, bij het rood is die bovendien sterker gemaakt.

Uitgeklede versie
Minder is soms meer, hier een uitgeklede versie, sober maar toch sterk.

Het uiteindelijke logo
Meer lijnenspel om de originele schets te benaderen en een getekende look te verkrijgen - deze versie is het uiteindelijk geworden!
